inside the page.php
Diziner is een online platform waarmee eenvoudig online content kan worden gecreëerd en gepubliceerd. Met Diziner kun je jouw doelgroepen nog beter van dienst zijn met relevante publicaties die aansluiten bij hun specifieke interesses. Ook beschik je over een betaalbare oplossing met een groot online bereik en kan je besparen op productie-, druk- en distributiekosten.
inside the page.php
De toepassingen van Diziner zijn talrijk: van digitale vertaling van een papieren tijdschrift, een op zichzelf staande special en een relatie- of personeelsmagazine tot nieuwsbrieven, evenementenpagina’s, whitepapers en een nieuwe marketingtool. Zet Diziner in als extraatje voor bestaande klanten of gebruik het om nieuwe doelgroepen te bereiken.
inside the page.php
Op basis van jullie wensen maken altijd een op maat gemaakt ontwerp en daarop gebaseerde templates. Wij vullen de eerste publicatie met de door jullie aangeleverde content en zorgen dat deze er op alle devices goed uit ziet. Na oplevering van de eerste publicatie, verzorgen wij een training, waarin wij jullie alles vertellen over het (be)werken in Diziner. Na deze training kunnen jullie zelf aan de slag.
inside the page.php
In Diziner publiceer je ongelimiteerd. Je zit dus niet vast aan een maximaal aantal publicaties per maand of jaar.
inside the page.php
Diziner kan op verschillende manieren worden verspreid. Diziner draait altijd onder een unieke URL. Deze URL kan als subdomein worden geïntegreerd in een bestaand domein, bijvoorbeeld magazine.twindigital.nl, maar kan ook een volledig nieuw domein zijn.
De Diziner URL kan onder je doelgroepen worden verspreid via o.a.:
– E-mail;
– E-mailcampagnes;
– Online marketing campagnes;
– Sociale media;
– Nieuwsbrieven;
– Websites.
inside the page.php
Met Diziner beschik je over een betaalbare oplossing met een groot online bereik. Je kan besparen op productiekosten en hoeft niet langer na te denken over druk- en portokosten. Je publicaties zijn altijd up-to-date, doordat je altijd wijzigingen door kan voeren in live-publicaties.
Daarnaast sluit je aan op de wensen van jouw doelgroepen, door doelgerichte publicaties te creëren. Door de integratie van Google Analytics krijg je bovendien nog beter inzicht in wat jouw doelgroepen belangrijk vinden. Op basis van deze gegevens kan je je content, vormgeving of positioneren aanpassen.